1. Zwrot towaru przez konsumenta
  2. Klient będący konsumentem ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, zgodnie z przepisami dotyczącymi zakupów na odległość.
  3. Jak dokonać zwrotu?
  4. Aby skorzystać z prawa do zwrotu, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres: dawid.pochec@interia.pl lub telefonicznie pod numerem: 785 394 256.
  5. Towar należy odesłać na wskazany przez nas adres. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
  6. Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru dokonujemy zwrotu środków w ciągu maksymalnie 14 dni.

Reklamacje (wady produktów)

W przypadku, gdy produkt posiada wadę, prosimy o kontakt:

  • mailowo: dawid.pochec@interia.pl,
  • telefonicznie: 785 394 256.

Po zgłoszeniu reklamacji i weryfikacji sprawy zaproponujemy:

  • naprawę towaru,
  • wymianę na nowy,
  • obniżenie ceny,
  • zwrot pieniędzy (gdy naprawa lub wymiana są niemożliwe lub nieopłacalne).

Koszty przesyłek reklamacyjnych

  • W przypadku uznania reklamacji – wszystkie koszty przesyłki pokrywamy my.
  • W przypadku nieuznania reklamacji – koszty odesłania produktu ponosi Klient.