- Zwrot towaru przez konsumenta
- Klient będący konsumentem ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, zgodnie z przepisami dotyczącymi zakupów na odległość.
- Jak dokonać zwrotu?
- Aby skorzystać z prawa do zwrotu, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres: dawid.pochec@interia.pl lub telefonicznie pod numerem: 785 394 256.
- Towar należy odesłać na wskazany przez nas adres. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
- Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru dokonujemy zwrotu środków w ciągu maksymalnie 14 dni.
Reklamacje (wady produktów)
W przypadku, gdy produkt posiada wadę, prosimy o kontakt:
- mailowo: dawid.pochec@interia.pl,
- telefonicznie: 785 394 256.
Po zgłoszeniu reklamacji i weryfikacji sprawy zaproponujemy:
- naprawę towaru,
- wymianę na nowy,
- obniżenie ceny,
- zwrot pieniędzy (gdy naprawa lub wymiana są niemożliwe lub nieopłacalne).
Koszty przesyłek reklamacyjnych
- W przypadku uznania reklamacji – wszystkie koszty przesyłki pokrywamy my.
- W przypadku nieuznania reklamacji – koszty odesłania produktu ponosi Klient.